کد خبر: ۱۶۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

 شهادت اوج تکامل یک انسان مبارز است

شهید محمد قنادی در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: شهادت اوج تکامل یک انسان مؤمن و مبارز است، ما آمده‌ایم تا رسالت مقدس اسلام را استقرار بخشیم، تا جهان آماده پذیرش ظهور امام عصر (عج) شود و حکومت جهانی استقرار یابد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید محمد قنادی بیست و پنجم اسفندماه ۱۳۲۹ در شیراز و در خانواده‌ای مؤمن و دین‌دار به دنیا آمد و در دامان پاک پدر و مادری مهربان و دلسوز رشد و پرورش یافت. 

وی پس از گذراندن دوران کودکی وارد دنیای علم و دانش شد و مقاطع دبستان و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و پس از آن تحصیلات خود را تا مقطع سوم متوسطه ادامه داد. 

وی سپس وارد بازار کار شده و در تأمین معاش زندگی به خانواده کمک می‌کرد و سپس به خدمت سربازی فراخوانده شد، پس از پایان خدمت با همسری شایسته ازدواج کرد و از خود ۴ فرزند صالح به یادگار گذاشت.

 با اوج‌گیری انقلاب اسلامی به مبارزه با رژیم ستم‌شاهی پرداخت و در راهپیمایی‌ها و تظاهرات شرکت می‌کرد، پس از پیروزی انقلاب با عضویت در پایگاه بسیج در تأمین امنیت منطقه تلاش بی‌وقفه‌ای از خود نشان داد و با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه درآمد و به جبهه اعزام شد و به نبرد با دشمن بعثی مشغول شد. 

وی در طول خدمت مسئولیت‌های مهمی را برعهده گرفت و سرانجام پس از سال‌ها جهاد در راه خدا در تاریخ ۱۳۶۴/۱۲/۱۸ در عملیات والفجر ۸ براثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل شد. 

 شهادت اوج تکامل یک انسان مبارز است

وصیت شهید: 
برای وصول به خدا باید از مال و جان خود در راه او بگذریم و آنچه را که خدا به ما سپرده است عاشقانه و با کمال اخلاص به او تقدیم کنیم. 

شهادت اوج تکامل یک انسان مؤمن و مبارز است، ما آمده‌ایم تا رسالت مقدس اسلام را استقرار بخشیم، تا جهان آماده پذیرش ظهور امام عصر (عج) شود و حکومت جهانی استقرار یابد. 

پدرم، مادرم، خواهرم، همسرم، فرزندم، بستگان و بازماندگان، امروز پرچم خونین حسین (ع) بر دوش شماست و جهان ناظر فداکاری و جانبازی و از خود گذشتگی و صبر و بردباری و استقامت و ایثار شماست، شما در این لحظات خطیر سازنده تاریخ و آینده ایران هستید.
 
همسرم، خدا را فراموش نکن، در تمام لحظات خدا با توست و تو تنها نیستی، ما آقا و صاحب داریم، ما امام‌زمان (عج) داریم از خداوند متعال سعادت شما و صبوری و بردباری‌تان را خواهان و خواستارم.

انتهای خبر/

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان